ID 4928731

Discussion in 'Questions & Bug Reports' started by JPSAN, Nov 16, 2018.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. JPSAN

    JPSAN User

    Bonjour,

    Désolé, mais je ne peux plus accéder aux scieries. Lorsque je clique dessus, le jeu se bloque.
    Pouvez vous y remédier.

    D'avance, un grand merci

    JPSAN
     
  2. guyjean1

    guyjean1 User

    Bonjour @JPSAN
    Il arrive très souvent en changeant de navigateur que tu puisses réparer ce soucis ;)
    Change de navigateur, lance tes productions, reviens sur ton navigateur habituel ;)
    Reviens dire ce qu'il en est car si çà fonctionne pas il te faudra l'intervention d'un modo
     
  3. s.c.lynx

    s.c.lynx Game Administrator Team RisingCities

    JPSAN - I assume you did guyjean1's advice because I went into your game and all of the Lumber Mills have completed production and are awaiting for you to claim your materials. If this is incorrect let us know.

    Please the forum rules require that all postings in the main forum be in English.

    Thank you for your help once again guyjean1.

    JPSAN - Je suppose que vous avez suivi le conseil de guyjean1 parce que je suis entré dans votre jeu et que tous les magasins Lumber Mills ont terminé leur production et attendent que vous réclamiez vos documents. Si cela est incorrect, laissez-nous savoir.

    Les règles du forum exigent que toutes les publications dans le forum principal soient en anglais.

    Merci encore pour votre aide, guyjean1.
     
    guyjean1 likes this.