Problème de production

Discussion in 'Questions & Bug Reports' started by joely59, Jan 30, 2018.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. joely59

    joely59 User

    Bonjour,
    J'ai un souci avec ma production sur ma boulangerie de droite. Ecran noire a l'envoi de production. Merci d'avance pour votre intervention.

    ID - 1399135 - joely59
     
  2. salut joely59,

    tu devrais plutôt poster sur la section francophone (si tu restes sur un post en français) un peu plus bas dans le forum.
     
  3. _Bosco_

    _Bosco_ User

    salut,

    regarde ici
     
    misseloe likes this.
  4. guyjean1

    guyjean1 User

    Take the opportunity to register for the large Francophone census ;)

    Profites en pour t'inscrire au grand recensement francophones ;)

    https://board-en.risingcities.com/threads/recensement-des-francophones.45331/
     
  5. joely59

    joely59 User

    Merci pour vos conseils, mais je n'y arrive pas a débloquer ma boulangerie, je ne dois pas être douée, désolée Joely 59
     
  6. guyjean1

    guyjean1 User

    Change browser, there are plenty ...... IE, Google Chrome, Edge, Mozilla, Opera ......
    Try to launch a production and if it works you can return to your usual browser


    Change de navigateur, il en existe plein ...... IE, Google chrome, Edge, Mozilla, Opéra ......
    Tente de lancer une production et si çà fonctionne tu peu revenir sur ton navigateur habituel

     
  7. s.c.lynx

    s.c.lynx Game Administrator Team RisingCities

    joely59 - I have gone into your game and restarted the bakery for you. As guyjean1 has said all you have to do is close your game and browser and using a different browser and open the game up again and the problem will be solved. That is all I did for you.

    As daemongorgon - stated the forum is the English Forum and the rules require that you post in English in the forum. We do have several sections available for other languages (only those languages) can be posted in these sections.

    Good luck and have fun building your city.

    joely59 - Je suis entré dans votre jeu et j'ai redémarré la boulangerie pour vous. Comme guyjean1 a dit que tout ce que vous avez à faire est de fermer votre jeu et votre navigateur et d'utiliser un navigateur différent et d'ouvrir à nouveau le jeu et le problème sera résolu. C'est tout ce que j'ai fait pour toi.

    Comme daemongorgon - a déclaré que le forum est le forum anglais et les règles exigent que vous postez en anglais dans le forum. Nous avons plusieurs sections disponibles pour d'autres langues (seules ces langues) peuvent être affichées dans ces sections.

    Bonne chance et amusez-vous à construire votre ville.