Problème de production

Discussion in 'Questions & Bug Reports' started by jocelyne59, Jul 18, 2018.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. jocelyne59

    jocelyne59 User

    Bonjour,
    je n'arrive plus à mettre en production mes 3 menuiseries, écran noire.
    J'ai ouvert mon jeu avec d'autres moteurs de recherche pas de résultat.
    J'ai aussi un problème d'enregistrement de ma maison ouvrier dans le domaine campagne.
    Merci pour votre intervention
    ID 9950841 jocelyne59
     
  2. guyjean1

    guyjean1 User

    Hello,
    In the international forum you have to correspond in English (use Google translation, it works really well and do like me, psote in english and french)
    Have you tried other browsers (Google chrome, Mozilla Firefox, Edge etc ...)
    If it still does not work, a moderator will come and solve your worries ;)

    Bonjour,
    Dans le forum international tu dois correspondre en anglais (utilise Google traduction, çà fonctionne super bien et fais comme moi, psote en anglais et en français ;) )
    As tu essayé d'autres navigateurs (Google chrome, Mozilla Firefox, Edge etc … )
    Si çà ne fonctionne toujours pas, un modérateur viendra et règlera ton soucis ;)
     
  3. s.c.lynx

    s.c.lynx Game Administrator Team RisingCities

    guyjean1 Thank you for saying that the postings must be in English. It saves me a lot of time.

    jocelyne59 - I went into your game and started production of the three lumber mills (menuiseries). When you use a different browser, it is neccessary to shut down and restart the computer, or use a different device to access the game.

    guyjean1 Merci d'avoir dit que les messages doivent être en anglais. Cela me fait gagner beaucoup de temps.

    jocelyne59 - Je suis entré dans votre jeu et j'ai commencé la production des trois scieries (menuiseries). Lorsque vous utilisez un navigateur différent, il est nécessaire d'arrêter et de redémarrer l'ordinateur, ou d'utiliser un périphérique différent pour accéder au jeu.
     
    guyjean1 likes this.